שיווק ליהודים בחו"ל

שיווק לקהילות יהודיות בתפוצות

 

לגל האנטישמיות בעולם יש השפעה ישירה על תחום הנדל"ן בישראל, ועל לבטיהם ורצונם של יהודים רבים בתפוצות, לבסס לעצמם בית בארץ ישראל. כמו כן גל העליה לארץ, נמצא כל העת במגמת עליה, ומדובר בקהל יעד פוטנציאלי עבורך היזם, שיש  לדעת כיצד להתייחס אליו ולטפל בו.

 

הקשר החם שלנו

 

למשרדינו ניסיון רב בעבודה עם קהילות יהודיות בתפוצות, ואנו כמובן דוברי שפות עברית אנגלית צרפתית, ומשוחחים עימם בשפה שלהם. יחס חם ואנושי הוא בראש מעייננו. חוג הלקוחות שלנו מונה רוכשי דירות שקנו דירה בישראל, בזמן שהותם בחו"ל, אנו שומרים איתם על קשר חם ומוצלח, וההוכחה לכך היא ההמלצות שהם מעבירים עלינו לחוג מכריהם, שהופך גם הוא ללקוחות מן המניין.

 

למה כדאי לכם לבחור בנו לשיווק פרויקטים בחו"ל?

 

למן הפגישה הראשונה, ועד לשלבים המתקדמים של הפרויקט – השמחה הגדולה שלנו היא ללוות אתכם ואת לקוחותיכם, לייעץ, לסייע בהתנהלות המשפטית, לעזור למצוא ספקים ולבחור ביניהם, לשייף את הנכס לקראת מכירתו ולמסור אותו לרוכשים. למשרדנו ניסיון רב בעבודה עם קהילות יהודיות בתפוצות:

  • אנו דוברים את השפה האנגלית והצרפתית.

  • יחס לבבי, תומך ואנושי נמצא בראש מעייננו.

  • אנו מבינים את התרבות היהודית שבניכר.

  • אנו שומרים על קשר חם עם לקוחות שרכשו דירה בארץ.

 

העלייה לישראל – נתונים מספריים

 

על פי נתוני הסוכנות היהודית לארץ ישראל ומשרד העלייה והקליטה, בשנת 2016 הגיעו לישראל כ-27,000 עולים.

מהנתונים שנאספו עולה התמונה הבאה: מרוסיה הגיעו כ-7,000 עולים (6,600), מאוקראינה כ-5,500 (7,221), מצרפת  כ-5,000 (7,900), ומארה"ב כ- 2,900 (3,070). אלה אותן מדינות שמהן הגיע המספר הרב ביותר של עולים גם בשנים 2015 ו-2014. גידול ניכר חל בעליה מברזיל, עם 760 עולים לשנה זו (לעומת 497 בשנה שעברה). עוד ראוי לציין כי מבלארוס הגיעו 620 עולים, מבריטניה 650 ומדרום אפריקה 272 וכמוהם עוד מאות עולים מקנדה, ברזיל, ארגנטינה, דרום אפריקה, תורכיה ומדינות אחרות.

 

מרבית העולים נקלטים בערים תל אביב (11%); ירושלים (10%); נתניה (9%); חיפה (8%); אשדוד (6%); בת ים (5%); רעננה (4%); ראשל"צ (3%); באר שבע (3%) ואשקלון (3%).

 

שיווק נכסים מישראל בירידי נדל"ן בעולם

 

בשנים האחרונות, במדינות אירופה, כמו גם גם בקנדה ובארה"ב, חלה התעוררות והתעניינות רבה מטעם היהודים בתפוצות, בנושא רכישת נכסים בישראל. כיזמים ומשקיעים, יש לנצל הזדמנות זו, ולערוך עבורם פעילות שיווק נכונה ומדוייקת.

 

ירידי נדל"ן ממוקדי קהל יעד, במקומות בעולם בהם יש קהילות יהודיות גדולות, הוכחו כהשקעה מוצלחת המניבה תוצאות מוצלחות לאין שיעור. כמו כן, קמפיינים שיווקיים נכונים, מראים תוצאות של הגברת ההתעניינות ויצירת לקוחות פוטנציאליים חדשים, בקרב קהילות אלה.

 

לשם כך, דרוש ניסיון רב בשיווק בחו"ל ובעבודה עם לקוחות בחו"ל, וכמובן הרבה מאד השקעה, התמדה  וסובלנות. מאחר ומדובר בלקוחות, אשר נמצאים מעבר לים, יש לשמור איתם על על קשר רציף, לעתים במשך חודשים רבים עד הגיעה לארץ לבדיקת הפרויקט "בעיניים".

 

לפרטים נוספים צור קשר עם משרדינו ונשמח לעזור